Contact, lees ook even hieronder !
Natuurlijk kan je ons altijd even bellen of mailen voor informatie. Als je een vraag heb, lees dan eerst even ons top 5 vragen met antwoorden hier onder !
Heb je gewoon wat te melden zoals feedback over onze taxiservice, een compliment of misschien wel iets wat niet naar je zin is gegaan, laat het ons gerust even weten !
Onze top 5 vragen met de antwoorden
Hoe kan ik de taxi betalen ?
Je kan met een taxi bestellen via de website per Ideal of creditcard betalen of in de taxi, contant, Pin of creditcard
Kinderstoeltjes in een taxi, hoe zit dat ?
In Nederland zijn kinderstoeltjes niet verplicht. Kleintjes mogen op schoot of in de heupgordel. Wij hebben dus geen kinderstoeltjes.
Hoe gaat het met een aankomst op de luchthaven ?
Onze chauffeurs letten op je vlucht en weten precies waneer je geland bent. Hij zal je na ongeveer 15 minuten opbellen om de pick-up plaats met je af te spreken. Meestal is dat boven bij de vertrekhal precies boven je aankomsthal.
Kan ik de taxi annuleren?
Ja, je kunt de taxi kosteloos annuleren tot de avond voor vertrek.
Wanneer moet ik de taxi bestellen ?
Zelf tot de avond voor je vertrek kun je gewoon een taxi bij ons bestellen. Er zijn altijd taxi en taxibussen beschikbaar.
- Taxi en Schiphol taxi | Taxibestellen.nl
- Adres: Evert van Beekstraat 11118 CL Schiphol
- Telefoon: 036-200 22 65
- Openingstijden: 24 uur per dag geopend
- Categorie: Taxibedrijf
- Bedrijfsprofiel : Taxi en Schiphol taxi
- Website: Schiphol taxi | Taxibestellen.nl